Helgen

Helgen var great. I fredags gjorde jag inte så mycket tror jag, var väl bara hemma :P I lördags var Karro och Fredrik och hälsade på, sen åkte vi till stan och jag hoppade av hos Mattias. Sen drog Matte och jag och Haga och Jonny och köpte grejer till tacos, gjorde tacos och det var så gott så! Gonzza kom och käkade också :) Sen kom Tess och Illi och vi drack lite och så. Trevligt var det! Det spårade ett tag men sen blev det bättre ;)

Så fick vi skjuts till Västerås, även Lage hängde på dit :) Vi tänkte först dra till SILK men det var stängt så vi drog till Konrad istället. Det var skoj. Drack och dansade och var glada! Sen blev det sjuuuukt spår när jag, Matte, Gonzza och Lage skulle dra och vänta på skjuts hem men det slutade bra iaf! :) Kvällen var sååå BRA!


Tess och jag :)                            Lage och Gonzza :)

Illi och Matte :)

Gonzza, Mattias, jag :P

Jag och illi :)

Någon och Jonny :)

Lage, Gonzza, Matte :)

Tess och Illi :)

Tess, Gonzza, Lage och Jag :)

Gonzza, Matte, jag och Tess :) bild från Konrad

Gonzza, Illi, Matte :) bild från Konrad

Tess, Gonzza, Jag och nån random typ :P bild från Spanonline

Matte och Illi :) bild från Spanonline

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du har så mysiga kopiiisar ;)

2009-09-08 @ 09:37:45
Postat av: Tiina

Jajamen ;)

2009-09-08 @ 11:34:58
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0