Gårdagen och idagen

Igår åkte jag in till stan, plockade upp Mattias. Så åkte vi till hans syrra Madde, jag fick lite kläder av henne! Så skjutsade vi Madde till Big Inn och hon handlade och jag hämtade ut min och mammas nya datorer hihi! Snabbis till Donken sen så skjutsade vi hem Madde och åkte hem till Mattias. Glodde på tv och så :)

Sen messade Tess och sa att hon var klar i skolan och då åkte jag och hämtade henne vid OKQ8. Vi åkte ner på stan, fikade lite på Nya konditoriet! Satt och snackade typ flera timmar nästan haha. Det var riktigt kul. Sen gick vi en sväng till Bokia och kollade efter några nya bra böcker, sen så bläddrade vi i Twilight böckerna haha! Gick förbi bion och kollade om det gick några bra filmer, ingen man direkt fastnade för tyvärr. Så kollade vi på skor och sen satte oss på torget innan vi gick till bilen så Tess kunde hämta sin väska. så åkte jag hem och började plonka med min nya dator och mamma med sin direkt efter vi ätit mat haha! ;D

Idag har jag inte gjort mycket, tog en lång promenad till Skräddartorp. Försökte klappa Missen men hon sprang bara iväg :( så gick en bit till mot skogen sen vände jag hemåt! Ska inte göra någonting vettigt idag tror jag, ska nog bara ta det lugnt. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt o bara vara ibland.. ;)

2009-09-10 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0