Early morning tomorrow

Idag har jag inte gjort så mycket, åkte in till stan ett tag under dagen. Var med Mattias, det var kul :) Vi kollade på Pineapple Express, den var helt okej men inte riktigt så rolig som jag trodde att den skulle vara. Så sov vi lite middag haha det var trevligt!

Gick över till Mohammed och dem och fick låna deras scanner idag också, behövde scanna in au pair kontraktet som jag skrivit under! Det gick bra och nu har jag skickat det till familjen. Tänker inte bli riktigt riktigt glad förrän imorgon när jag fått tillbaka kontraktet med deras underskrifter. DÅ är det på riktigt!

Nu kollar jag och mamma på Click på tv, Staffan sover i soffan :P byee

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du åkte iväg en stund...Men att ni sov middag..yeah right, å jag är en tomat..hahaha

2009-09-25 @ 08:34:45
Postat av: elin teborn

läste om london, guuuud a kul:D

grattis!

när joinar du oss då?:D haha

2009-09-26 @ 18:07:15
URL: http://elinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0