Babysitting is fun

Har som jag just skrev på London bloggen hittat min kamera sladd igen, tänkte lägga upp lite bilder från i fredags då jag på eftermiddagen / kvällen plötsligt fick ett sms av brorsan Jocke : Tja är du hemma? Kan du komma till Etuna och vara barnvakt åt Bella, tänkte gå upp tidigt på morgonen och fiska? Så om du kan vara med henne på dagen.

Självklart kunde jag det, fixade lite här hemma (hjälpte mamma med bakning - yummie) och åkte iväg till Eskilstuna. När jag satt där körandes på motorvägen kom jag på att det var första gången jag körde på motorväg ensam. Scary haha! Bella blev så glad och sa : Äntligen sover du här!!!

Först var Bellas kompis där, hon var snäll och pratade typ lika mycket som Bella.. SJUKT mycket alltså hahaha! Sen lämnade vi henne och åkte hem till andra brorsan Tobbe :)


Bella och Ella i mys-garderoben     Ella visar Spiderman :)

I mys - garderoben finns faktiskt mamma, Staffan, Tobbe, Jocke, Bella, Marina, jag och Ester! Även Sofie, Bertil, Lena och Otto :)

Tiina och Otto, så söt hund!!      Tiina och Ella <3

Bella goes crazy!!                      Ella goes trött men glad!

Bella, jag och Otto strax innan vi åkte hem till Jocke och dem igen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra att du har barnasinne ;) Söta bilder :)

2009-09-29 @ 06:58:08
Postat av: Tiina

Haha ja det behövs när man ska bli au pair ;)

2009-09-29 @ 09:33:51
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0