Unexplainable

Igår åkte jag ju in till stan, men träffade bara Marina och Tess :P Först var jag med Marina ett tag, sen åkte jag till Ullvi och hämtade en lapp från Karin. Mötte på Elin och Therese, pratade en stund med Elin :) sen åkte jag ner till stan och fikade med Tess på Nya konditoriet. Vi pratade och pratade och pratade så att vi inte hann göra något annat haha! Vi hade ju egentligen tänkt gå i affärer och så men det hanns inte med haha!

Då ringde Marina och frågade om vi skulle gå på Richards minnesstund.. Han gick bort nu i veckan. Känns riktigt tråkigt, man umgicks ju en del med han för några år sen, på Kolsva - tiden. Det känns helt konstigt att han är borta, man brukar ju jämt se honom komma cyklandes på stan eller nåt. Eller man brukade se honom.. Sist jag pratade med honom mer än att bara hälsa när man såg varann var på Köpingsyran. Det var ju i maj. Så jag hade ju inte särskilt mycket kontakt med Richard de senaste åren men det är ju ändå tråkigt. Minnesstunden var iallafall jättefin, massor med folk..

Efter minnesstunden var det väldigt mörkt ute och vi bestämde att jag skulle sova hemma hos Marina. För det första gillar jag inte att köra bil i mörkret, för det andra ville jag inte att Marina skulle behöva vara ensam, hon var så ledsen, hon kände Richard ännu bättre än mig.


Vila i frid Richard. Du är saknad av många!
(bild jag tog i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0