Tonight is party night!

Är hemma nu, jag tog med mig Marina och lilla Max hem så mamma får träffa dem! :D Imorse badade jag hemma hos Marina, huuuuur skönt!!? Vill ha badkar! haha.

Ikväll är det party som gäller! Det ska bli så himla kul. Vi blir nog ganska många, som det är planerat nu så är det jag, Matte, Illi, Tess, Gonzza, Jenny, Haga, Linus, Linus tjej och kanske Marina. Ska börja hos Gonzza, sen blir det troligtvis att vi drar hem till Haga och sen ut på krogen. Dansa, dansa! :D hahaha.

Ska gå och umgås med Marina och dem nu, bye!


Gonzza, Mattias, jag och Tess!

Jag och Gonzza :)

Tess och Illi :)

Matte och Marina :)

(några random fest bilder)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så kul ikväll, men var rädd om dig ;)

2009-10-09 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0