This was a very nice day

Idag har varit en bra dag. Åt lite nudlar till lunch tillsammans med mamma och sen åkte jag in till stan och träffade Mattias. Det känns så himla skönt att vi kan vara bra vänner fast vi inte är ihop. :) Vi gick en promenad upp på stan och kollade vad Nokia - laddare kostade. Jag visste att jag hade 20 kr för lite på kortet så vi gick och satte in en tjugolapp på mitt konto, haha en tjugolapp!! Vissa brukar lägga in flera tusen kronor på kontot medan jag lägger in tjugo kronor! :D

Så köpte jag laddaren iallafall, Swinto har ju tuggat sönder gamla laddaren. Sen gick vi och köpte energidryck och till leksaksaffären och sen gick vi mot Big Inn. Ringde Marina och frågade om vi kunde komma och fika, och det kunde vi! Så köpte med oss en dricka, gick hem till Matte och hämtade bilen och åkte till Marina! :D

Hemma hos Marina lekte vi lite med Max och babblade och hade oss. Drack lite fruktsoda! :) Efter typ en timme var vi tvungna att dra för jag skulle möta Tess. Jag skjutsade hem Matte och åkte ner på stan och köpte frimärken sen väntade jag på Tess. Mötte på Tuire och Ulrika på stan också, trevligt! Jag och Tess gick och fikade på Nya konditoriet som vanligt och pratade. Och pratade. Haha jag förstår inte hur det kan finnas så mycket prat i oss! Tess var så söt och bjöd mig på fika för att jag åker om några dagar! :) Som vanligt när vi sitter och fikar och pratar så blev klockan plötsligt 18 och fiket stängde så vi gick och väntade på Tess buss.

Känns konstigt att jag inte kommer att träffa folk förrän i December nästa gång! Helt knasigt ju.
Några bilder kommer snart upp, glömde fota mig och Tess men men! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0