Perhaps they'll come today

Jag beställde ju bilder från Crimson i förrgår. Igår fick jag mail att bilderna var klara och att de skulle skickas, så jag kommer nog att få dem idag! :D Hoppas att de blir bra nu. Jag beskärde bilderna i fel format så de kommer att bli lite väl avlånga, men whatever. Bara jag får med mig lite bilder till England sen! :D

Annars ska väl jag och mamma åka in till stan en sväng snart. Ska hämta bilen som Tuire lånade igår. Får se om jag träffar Marina en sväng kanske, vore kul ju! Imorgon ska jag träffa Tess, kommer sakna henne i England! Typiskt att man börjar bli bra vän med någon veckorna innan jag åker. Men vi lär ju ses när jag kommer hem över jul! :D

Ska väl ta och fixa mig och lite sånt, måste städa klart rummet idag också. Orkade inte städa allt igår, hihi! :D Snart är det väl dags att börja packa inför resan också. Hjälp. VAD ska man ta med och VAD ska man lämna hemma?? :P


Harry, Hedwig och Marina!          Harry, Hedwig och jag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet, jag vet vad du kan ta med Tiina!!! Ta med MIG :))

2009-10-14 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0