It is getting cold now, isn't it?

Usch vad kallt det börjar bli. Hösten är verkligen här, så vackert med alla olika färger som finns på träden. Men kallt börjar det också bli! Snart kommer vintern. Usch vad kallt. Men får se hur vintern blir i England, om jag får se någon snö innan jag åker hem till Sverige över jul? :)

Idag har vi firat Tuire, min moster, som fyllde 50. Det var trevlig, käkade pastasallad, mackor och tårta. Riktigt kul var det att träffa lite släkt och så också! :)

Sitter faktiskt och väntar på att Liisa (kusin) och Jari (hennes kille) ska komma och hämta mig. Ska sova hos dem i Skinnskatteberg idag! :D ska bli riktigt kul, har inte sovit hos dem på typ två år :S fan vad illa. Men de har ju inte sovit här heller haha, eller Liisa kanske har sovit här en gång? Haha jo nåt sånt är det nog :P

Nej nu börjar det bli kallt, ska fylla på med ved i spisen! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blir nog inge snö här i år heller...som vanligt. Men kallt är det nu...

Inte kom du iväg till Liisa heller...men hon ska ju inte gnälla att ni inte ses, dög ju inte att hämta som de lovade....Plast-party snart då...haha

2009-10-04 @ 14:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0