It is finally getting better

Idag är Tiina nästan frisk!! Huuuuu vad skönt. Bara lite snorig och seg i kroppen och kanske lite ont i huvudet. Men det värsta är borta! Så ska ta tillvara på denna dag och sova hos Marina och Max. Myyys :)

Än så länge har jag inte gjort mycket, fått frukost på sängen av min söta mamma (det är nog tack vare henne jag börjar bli bättre haha) och duschat. Och insett att det är något allvarligt fel på min dator. Den har ju fått 5037485 popupfönster och får det fortfarande trots att jag bockat i "blockera popup-fönster" i firefox och internet explorer. Nu har den börjat stänga ner firefox som den vill också!!! Börjar bli riktigt orolig att det är virus i den. Eller en MASK!! Men Norton säger inget när jag söker igenom den (vilket jag gör ca 3 ggr / dag nu för tiden för säkerhets skull).. SUCK!


En osminkad, men oh - so - happy - för - att - må - bättre Tiina!

Okej. Min hand ser ENORM ut. Men bry er inte om det :D

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fina bilder på dig älskling :) <3

2009-10-03 @ 10:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0