I feel it, like, all the time

God morgon allihopa, eller god dag kanske man ska säga! Idag är det måndag och jag känner mig väldigt trött. Jag sov dåligt, eller ja, det tog timmar innan jag somnade igår kväll! Jag har börjat sova dåligt de senaste dagarna, det är verkligen inte kul. Men men. Så är det ibland. Kanske börjar jag bli nervös med tanke på att jag flyttar till England nästa söndag! :) :) :)

Idag ska jag och mamma åka in till stan en sväng iallafall. Ska lämna in papper till soc och Föräkringskassan. Hoppas jag får pengar innan jag åker! :P skulle nog behöva en sväng till Apoteket också.

Jaja, la nyss in lite bilder från kameran från när vi var på Big Inn i lördags. Jag och min syster Marina äger ju bara för mycket!! :)


Marina tänker tillbaka på då Max föddes :)

Även jag tänker tillbaka på det (och ser allmänt mongo ut)

Så tvinga vi Mattias att tänka tillbaka på det,
trots att han inte var med XD


Bild från i fredags. Kommer sakna er i England!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0