Good and bad and simply cool

Har varit på Skatteverket och pratat om adressen, nej den har inte ändrats helt än, vad är det här för skit? :P Men det är på G och allt är inskrivet det är bara nån klåpare som inte tagit tag i det.. KUL liksom, måste ju ha rätt adress! Men ja, det ska ordnas. Ska nog gå dit på fredag igen och kolla en sista gång om det ändrats. Så fixade vi papprena till Försäkringskassan också - no problems höhö!

Fasikeeeen, glömde gå till Apoteket! Men får ta det imorgon, ska in till stan då iallafall! :) Lämnade soc papprena idag också, måste gå upp tidigt imorgon och ringa soc gubben! Hoppas han kunde hjälpa mig att få lite pengar tills jag åker, han sa att han skulle göra sitt bästa, väldigt snällt utav honom! :D
Har inte ens hunnit byta nagellack, haha, jag har lagat mat idag och strukit lite kläder också. Samt plockat undan en madrass som var i mitt rum från i helgen när vi hade folk här (när jag inte ens var hemma ska tilläggas) haha. Ska fortsätta och städa mer nu, det ser ut som om en bomb slagit ner här inne! Kolla själva!!

Usch jag måste städa nu! :)



Mr Harmony ligger iallafall i sängen och är nöjd trots stöket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0