Damn I forgot my camera!

Har varit in till stan en sväng idag. Träffade Marina och Max, vi gick ner på stan. Först till Försäkringskassan, den här gången var det Marina som behövde dit. :P sen gick vi till Apoteket och jag hämta p-pills. Vi köpte en massa smarrismarri på Hemköp och gick hem till Marina och fikade! Marina hade köpt en "pall" men det var ju tydligt en bongotrumma egentligen ;) Megafon kunde man också ha den som. Eller papperskorg. Haha! :D

Typiskt nog så glömde jag min kamera hemma, annars hade ni minsann fått se både det ena och det andra. Lite musik framträdanden med hjälp av pallen/trumman och en massa andra tokigheter! Efter ett tag kändes det dags att åka hem och ta det lite lugnt innan man ska laga mat. Idag blir det lövbitsrullader och potatisgratäng, låter det gott eller GOTT? :D

Föresten, om fyra dagar kommer jag bara att blogga från London - bloggen. Då får ni läsa där istället! :P http://scraaat.blogg.se/londonlife


Så ser Marina's nya pall/bongotrumma/papperskorg/megafon ut! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut som en lakritsgodis..lr fingerborg..tvättkorg upponer..spelpjäs..cool grej juh :))

2009-10-14 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0