Är man trög så är man

Usch och fy och blä! Jag gillar inte att fylla i papper som ska till Försäkringskassan! :( fattar ingenting om hur man ska skriva datum och grejer så jag ska gå in och fråga när jag och mamma åker till stan sen. Kommer bara hinna få pengar en gång men det är ju bättre än inget!

Sen ska vi lämna in lite soc papper, gå till apoteket och sen handla lite mat. Tror jag. Igår kopierade vi upp en del försäkringspapper som jag ska ha i England och som mamma och Staffan ska ha kopia på här hemma. Så nu är det snart klart det mesta..

Just ja, ska kolla så att min adressändring har gått igenom också! Det måste den ha gjort, annars blir jag förbannad. Varför ska alltid myndigheterna vara så tröga? :)

Sen ska jag ta bort nagellack och sätta dit nytt, något som jag är helt sjukt dålig på! Det hamnar nagellack utanför, på fingrarna och massa, blä på det. Men men så är det ibland vettni! :P Undra vad jag ska ha för färg denna gången, rött igen eller svart? Eller ska jag sno något rosa aktigt, ljust av mamsen? hmmmm dagens problem!


här ser Tiina ut när hon inte förstår! HAHA
>_<


Kommentarer
Postat av: Mattias

Lättast är att ge tusan i nagellack ;)

2009-10-13 @ 13:54:08
Postat av: Mamma

Ta olika på varje nagel :))

2009-10-14 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0