A rainy Sunday in Sweden

Jaha, då var denna helg slut.. Fredagen blev inte som väntat. Men aa. Det var kul ett tag iallafall. Sjukaste var nog min och Jenny's basröst på Haga's balkong. HAHAHA :D oj oj helt galet var det! :)

Sov hos Matte igår också, vi gick och handlade på Big Inn med Marina och Max. Det är sjukt kallt ute nu för tiden! Hade glömt mina vantar hemma också, suck! Sen kollade jag och Matte på Sagan om Ringen, den är bra :) Åt en massa chips och dipp också, gott!

Idag kollade vi på Sagan om de Två tornen och Sagan om Konungens återkomst men vi hann inte se färdigt den sista innan jag blev hämtad av mamma och Staffan. Köpte pizza på hemvägen och nu är jag helt sjukt - cp - mega - mätt och vill bara slänga mig i sängen och vila. :D

Jag ska nog ta och göra det. BYE!


Så bra filmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0