Wipeout

Har just kollat på Wipeout, det är ju så himla bra :) Haha vissa ser så roliga ut där de springer omkring på banan och sen är ju kommentatörerna sjukt roliga :D

Imorse när jag vaknade läste jag en stund. Sen väckte jag Bella och vi gjorde frukost som vi åt i vardagsrummet medan vi kollade på Harry Potter och Fenixorden. Bella var så söt igår kväll och sa "Det var faktiskt länge sen vi kollade på Harry Potter tillsammans. Vi borde göra det nån gång!" haha jag tror att jag har smittat av mig av mitt HP beroende på henne :)

Senare skjutsade jag och mamma hem Bellisen och vi hjälpte Jocke att fylla i Childcare Reference, han visste inte vad allt betydde :P Så nu är en referens avklarad, ska gå över till Susann och be henne fylla i en åt mig också nästa gång jag är ute hos mamma.

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag haft besök av Mattias, Gonzza och Elin. Vi fikade och kollade på tv och garvade halvt ihjäl oss åt slow motion filmer. Det vore ju jäkligt kul att ha en slow motion kamera.. När de dragit lagade jag lite mat och har duschat sen som sagt kollat på Wipeout. Nu blir det att läsa eller kolla på nån film, vet inte vilket än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0