Ute på landet

Jag är ute hos mamma och Staffan nu. Vi har just ätit smarrig mat - potatisklyftor och morötter i ugnen och lite kött :) Så nu är man proppmätt igen, borde egentligen försöka lite äta mindre för jag blir ju övermätt?! Men men.

Idag hade jag nationellt prov i Engelska B, det var reading & listening den här gången. Reading gick nog rätt bra men listening kändes inte bra alls. Jag hinner bara inte med att ha skrivit stödord och sen sudda ut och skriva ordentligt på den korta stund man får när texten är slut :( Nej det gick nog inte så bra men jag hoppas såklart på det bästa! Sen fixade jag klart mina sidor till fotoboken i Foto C. Jag, Mattias och Tom gjorde en muntlig debatt om fildelning inför Mathias på religionen och vi klarade ända upp på MVG! Då blev jag väldigt glad. Slutligen var det engelska, vi pratade om svenska traditioner och sånt. Helt okej. På måndag är det nationellt prov i Engelska igen då är det speaking det gäller. Jag ska prata med en som heter Johan och det kommer nog gå bra hoppas jag.

Nej nu ska vi ta och glo på lite Morden i Midsomer! Jag vet, jag har blivit besatt av det typ. Men det är ju så bra :)


Mamma och Staffan, love you :)
(bilden är från Camden Market juli -08)

Kommentarer
Postat av: Yvve

Hej! Ja, det känns jättekul att äntligen ha en familj :) När har du tänkt åka då? Håller du på att ansöka, eller?



Ha det bra!

2009-05-10 @ 17:39:20
URL: http://yvve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0