Twilight

Jag sitter och kollar på Twilight nu, den är såå bra! Eric var snäll och tog ner den åt mig så fick jag och Mattias den och Fast and Furious 4 igår :) I fredags sov jag hos mamma, det var trevligt. På lördagen kom Bella och Veronica ut dit, jag skulle också sovit kvar men så frågade Mattias om inte jag kunde komma in till stan och va me han och Eric eftersom Eric är i lumpen och vi nästan aldrig träffar honom och det slutade med att jag åkte in till stan! Har dåligt samvete för jag ville ju vara med småflickorna och mamma och Staffan också men men :(

Åkte iallafall in till stan och så cyklade vi hem till Eric. Spelade kort och lyssnade på musik och snackade och drack några svagcider = affärs cider :P drack även lite Jäger vilket var gott och nån drink! Cyklade hem mitt i natten sen och idag har jag och Mattias umgåtts med Gonzza och Elin! Det var trevligt, vi kollade på Fast and Furious 4 och planerade inför fredagen vilken jag ser fram emot :)

Nej nu ska jag kolla klart på Twilight, den är såååå bra! Fast böckerna är oslagbara, helt bäääääst ;)


Så sjukligt bra, LÄS BÖCKERNA om ni inte gjort de! De är ännu bättre :)

Some of the Cullens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0