Trafikskola och Midsomer

Idag har jag varit på trafikskolan. Innan jag drog dit kom mamma förbi en sväng, hon drack lite kaffe och så, mysigt! Det var ju då incidenten med Swinto inträffade (och det är inte första gången han håller på så!) haha. Jag gick iallafall över till Mattias och lånade cykeln jag brukar låna sen trampade jag iväg. Det småregnade hela tiden i MOTVIND. då blev man ju glad :P nejdå, jag var nöjd för jag kom fram i tid ändå och det gick faktiskt bra på lektionen! Vi övade lite på att backa runt gathörn och att vända tillbaka i korsningar. Superb, kan jag få körkortet nu på en gång? :D Nej men jag hoppas verkligen jag får det snabbt. Annars får jag ju inte åka till London?! Så jag SKA fixa det, snabbt.

Sen åkte jag hem till Mattias iallafall och fick smaka på pannkakor som hans mor gjort, sååå gott! Jag älskar pannkakor! Så tog vi det bara lugnt och jag gick hem till min lilla katt och min lilla hamstris. Tog med mig lite grönt utifrån till henne och ni skulle sett vad hon proppade kinderna fulla! Seriöst, när hon fyller kinderna med mat ser det ut som om hon ska sprängas. Hennes överdel blir större än själva nederdelen av kroppen!
Se bilder där nere!!! :D

Nu på kvällen har jag glott på Miami Ink och ett avsnitt av Morden i Midsomer och käkat lite Ben & Jerrys :)


Här trycks gräset in i kinderna!

En gammal bild från när hon proppat kinderna med mat!
Man förstår varför det kallas att hamstrar hamstrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0