Systembolaget nästa!

Ja så blir det för min lilla Mattias. Han fyllde nämligen 20 år idag! Grattis grattis gubbe lilla! Han drog till Systemet redan imorse och var så glad, de hade till och med sagt grattis till han i kassan när de såg att han fyllde år.

Idag har vi haft vernissage för vår fotoutställning med Foto C i Bokbinderiet i Köping. Hade ju tagit bilder med temat "Ungdomskultur" och ja, jag tyckte vi kunde haft ett roligare tema men det blev ganska bra ändå. Jag hade med två bilder på en kille i Stockholm som stod och dansade till musik och en bild på Marina när hon hoppar på studsmattan och ser lite halvt galen ut men väldigt glad. Jag, Tom och Amanda blev filmade och intervjuade av Västra Mälardalens Television också, usch haha. Mattias och några till blev intervjuade av Bärgslagsbladet. Det kom ganska mycket folk ändå, mamma kom en snabbis och sen kom Gonzza och efter ännu en stund kom Marina också, de stannade rätt länge vilket var kul.

Det var rätt kul men lite segt att vara där så länge. Man satt mest och pratade ändå :P blev lite smått irriterad på Peter idag igen som tydligen inte var så nöjd med vår utställning, hmm, märkligt för det är ju han som planerat den och så?! Men men, kommer aldrig förstå mig på den mannen. Han drog efter bara en timme och lämnade oss där för att han hade "viktigare saker att göra" och då ventilerade vi våra åsikter om honom haha.

Efter vernissagen drog jag och Matis hem till honom. Så kom hans mormor, morfar, syster, kusin och faster och vi käka tårta och fikade och pratade. Sen åkte jag hem till mamma, här är det fullt hus med mamma, Staffan, jag, Bella, Verra och de tre katterna Swinto, Mr Harmony och Destiny :) MYS! Just nu kollar vi stora människor på Morden i Midsomer medan de små människorna leker i mitt gamla rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0