Snart, snaaart...

... är skolan över!! Äntligen! Jag längtar så... Min dum - i - hela - jäklarns - roten fotolärare var på mig och Mattias igår igen, den här gången sa han att om vi inte lämnade in en fotouppgift tills idag förmiddag skulle vi få IG i Foto C?? Uuh? Betygen sätts ju NÄSTA onsdag och alla lärare utom just den här läraren har sagt att allt man släpar med ska vara inne före nästa tisdag. Men men, jag hade ju inte mycket kvar på den uppgiften och lämnade snällt in den idag :)

Rätt skapligt jäkla tråkigt att bara få G i foto dock. Men den här utomordentligt irriterande typen verkar inte ge någon i HELA 06MP högre betyg än G så man är ju inte direkt ensam.. Men som sagt, jäkligt onödigt tråkigt att få G i det när man hade MVG i både Foto A och Foto B. Men då hade man ju andra lärare också, och vad säger det?

Men men ska försöka sluta att vara så bitter. Idag har vi haft "ombytta kön" med klassen! Vi deltar ju i studentkampen några av oss och idag hade jag, Johanna och Fatimah på oss "killkläder" medan Jonny och Mattias hade "tjejkläder" :) På jonny syntes det knappt men Mattias var gullig med min tighta t-shirt ;) Hade även prov i Natur, hoppas på att det gick bra. Sen fixade jag, Mattias och Tom MVG i en uppgift på samhällen, nice. Hoppas jag kan få ett VG där iallafall, har varit lite dålig med att göra vissa extrauppgifter dock. SNART, SNAAART ÄR DET ÖVER!! :D

Igår sov min kära lilla kusin Liisa hos mig! Det var mycket trevligt, längesen vi sågs sist. Vi drog även en sväng till Big Inn med Marina i blåsten! Nej nu ska jag ta och finslipa mitt rymdstations - arbete som jag ska lämna in imorgon, hoppas det blir bra nu haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0