Ont i huvudet

Jag har lite ont i huvudet idag, vet inte riktigt varför :( Hoppas på att det försvinner under dagen. Jag och Mattias sov hos mamma i fredags då, vi grillade och glodde på Morden i Midsomer :) det var mysigt. På lördagen skjutsade vi hem Mattias och hälsade även på Stina och Gunnar. Senare gick jag och mamma en promenad till Skräddartorp med lite fika och fikade med Staffan och Lennart! Det var mysigt. VI gick upp och hälsade på lilla Nanne också, som inte är så liten längre! Hon har blivit riktigt stor hon :) Sen gick vi hem igen. På kvällen lagade vi korvsoppa och det var så gott så! Åt efterrätt  också - skogsbärspaj! Glodde på Robinson sen läste jag ut Vargbröder 5. Den var bra!

Idag ska jag väl bli hemskjutsad och mest ta det lugnt. Kanske spela lite Zoo tycoon ;) Mattias ska vara borta hela dagen han :) Men men jag hoppas att min huvudvärk ska försvinna snart!

Åh vad jag längtar tillbaka till London! Jag vill dit igen, nuuuu :) Trivs så himla bra där borta och längtar såå till hösten då jag åker dit för att stanna! Iallafall i ett år :) Kommer ju sakna familj + vänner + Matisen men men..
Måste ju göra nåt roligt medan jag kan även om det är läskigt och ovant! 

Här kommer några bilder från min och mammas senaste London resa :)

Vi flög med British Airways den här gången - bra och dåligt!

Mamma på Arlanda :)                            Jag på Heathrow :)

Jag på planet :P

Jag på tuben - äntligen :D

Mamma i Notting Hill vid hotellet!       Jag i hotellrummet :P

Fika på Starbucks - såååå gott!

Mammsi på hotellet :)                           Vi åkte engelsk taxi för första gången!

Jag utanför The Travel Bookshop från filmen "Notting Hill" ni vet ;)
Man är ju turiiiiist :D

Mamma och jag på en pub i Notting Hill :)

Sista kvällen, vi promenerade i Hyde Park!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0