Notting Hill

Ikväll har jag kollat på Notting Hill. Jag tycker att den är såå bra :) Men längtar så himla mycket till London när jag ser den, jag och mamma bodde ju i Notting Hill sist vi var där! Det var iofs samma sak igår, längtade till London när jag såg Piccadilly circus och sånt i Bridget Jones dagbok :) Jaja, ska försöka sluta längta en stund nu, men just ja, måste komma ihåg att ringa Carema imorgon och fixa tid så jag kan få ett friskhetsintyg eller vad det heter. Behöver ett sånt när jag ska skicka in mina papper till Au pair agenturen :P Sen måste jag kolla med Polisen hur jag kan få ett urdrag ur registret så de får se att jag inte är någon brottsling haha.

Idag har jag varit med Mattias. Vi gjorde inte så mycket, käkade på Big inn sen handlade jag lite mat. Gick över till Mattias med Swinto så han fick leka lite med Mattias katt Loke :) Sen cyklade jag iväg till trafikskolan och körde. Det gick skapligt bra men behöver öva mer.. Suck.. Känns så jäkla illa att jag måste ha fått körkort innan jag åker till London. Staffan och mamma säger att jag måste ha kortet innan, och jag förstår dem. De betalar ju mitt körkort och vill inte lägga ut en massa pengar i onödan. Men jag tycker det är läskigt att köra bil, ibland är det kul, men ofta läskigt. Och tänk om jag inte klarar det? Ska jag stanna hemma i Sverige och inte göra någonting tills jag har fått mitt körkort? Nej ska försöka vara positiv, klart jag kommer att klara det, det är ju ändå några månader kvar. Såå svårt kan det väl inte vara ;)

Undra om jag ska ta och börja läsa femte boken i Sagan om klanen Otori, den som handlar om Shigeru, ikväll.
Jag tror det!


Bra film! :)                                                 De tidigare böckerna har vart
                                                                    superbra, hoppas den här med är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0