Mums

Idag har varit en dag fylld av massa gott! Smörgåstårta, hallontårta, äppelkaka.. Firade ju mig och brorsan ute hos mamma :) Fick paket - lite godis, ett halsband och senare kommer jag få en liten röd jättefin digitalkamera :D Av Andrea fick jag hemlagat hjärtformat knäckebröd och vit tryffel, hon är så bra på att baka / laga mat :D Lilla Veronica gav mig en söt ank nalle och av min lilla BellaBus fick jag också ett halsband - ett halvt hjärta som det står "friend" i för hon har den första halvan där det står "best" på. Hon är så himla underbar min lilla trollunge!! <3 Jocke och Andrea fick tillsammans ett par vattenskidor till båten, coolt värre ju! Sen fick han godis av Bella :P

Fredagen på yran var hur kul som helst! Jag blev lite eller ja, helt fucked up full p.g.a överintag av alkoholhaltiga drycker men kul var det ändå! Men nästa gång kommer jag INTE dricka så mycket som i fredags ;) Mådde som jag förtjänade halva lördagen men sen var jag i toppform igen haha. Jag sov ute i Hemlinge på lördagen och vi kollade på Robinson men Jarmo borde ju ha vunnit!! Helt klart!!!

Jaja nu ska jag glo på Morden i Midsomer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0