Märkligt

Jag har fortfarande ont i magen, det tycker jag är väldigt märkligt! Har haft ont i huvudet på eftermiddagen också. Undra vad det är för fel egentligen. Hoppas det inte blir värre så jag inte måste åka till sjukan eller nåt. Mattias var söt och kom förbi med en massa choklad, en Cosmopolitan tidning och en flaska vatten åt mig, tack älskling <3 Vi kikade på tv en stund innan han drog hem också :) När han drog värmde jag på lite risotto och käkade och så har jag kollat på Djävulen bär Prada :)

Nu är det Hell's Kitchen, vet inte om jag orkar se hela för jag känner mig ganska så utmattad fast jag vilat hela dagen. Märkligt. Om jag somnar kan jag ju alltid kolla på reprisen på söndag :)


Min smarriga risotto :)

Min lilla Swinto var visst lite trött :)

Rolig kan han också se ut, jag tycker det ser ut som om han skrattar :D

Min lilleprins :) <3

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hejsan :) Jag er au pair ja! :) Jag okte genom den svenska agenturen "Mikso". Det har funkat jettebra, men jag har vel inte direkt haft nogon kontakt med agenturen sen jag kom hit. Det er en sekerhet att ha det om nogot skulle go fel iaf. :) // Gabbi

2009-05-06 @ 11:46:42
URL: http://soulofthesun.blogg.se/myyearintheuk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0