Lugnt..

Idag har varit en lugn söndag. Har umgåtts med lilla Mattias. Vi har glott på American Pie: Beta House, den äger ju totalt ganska så mycket :) De första tre filmerna i serien är bäst tycker jag, men de andra är också bra. Sjuka men bra. Sen kollade vi även på Meet Dave (eller Ett Ufo I New York som den konstigt nog översatts till på svenska, inte ett dugg likt ju?), den är ju grymt rolig! Tyvärr somnade jag på slutet och sov säkert 1-2 timmar? Haha. Så drog jag hem och käkade lite nudlar och kollade på tv, sen på The Terminal. Den är med bra! Tycker att Tom Hanks är en bra skådespelare, han spelar ofta lite udda personer som i Forrest Gump, Cast Away och The Terminal och han gör det bra. Jaja nu ska jag glo på tv alternativt kolla på Bridget Jones Dagbok. Igen. Den är lite av en favorit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0