Lördagskvällen

Igår cyklade jag och Mattias ut till Valskog hem till hans mormor och morfar. Det är typ 1 mil dit så vi var faktiskt lite duktiga, de var ju längesen vi cyklade sist. Får ta och börja cykla mer, det är ju både roligt och trevligt. Väl där ute så käkade vi iallafall massa god mat och det pratades en hel del. Det var mycket folk där för att fira Mattias mormors födelsedag, och även 3 söta hundar :) Efter ett tag gick jag, Mattias och hans kusin Pontus ut med hundarna, mysigt. Sen blev det fika och så blev klockan mycket och jag och Mattias cyklade hem.

Efter ett tag kom Gonzza och Elin över :) Vi drack lite vitt vin / pärondricka och cider, grabbarna drack Corona. Sen drog vi upp på stan för det var inofficiell cruising i Köping! Vi var med Illi och Krull ett tag, mötte på lite andra människor också. Mycket trevligt. Sen började man bli lite seg och vi lämnade av Elin hemma hos Gonzza och han hämtade sin rom (öh grabbar, de blir ingen rom.. minne!! :D) och vi drog hem till mig. Där satt vi, jag, Mattias och Gonzza och drack vitt vin / pärondricka och snackade mitt i natten, sen smakade vi på rommen också. HAHA Mattias ställde sig och stekte tacoköttfärs mitt i natten! Allt som allt, det var en rolig, dock sjuk kväll (lmao!!) och jag och M följde Gonzza nästan hela vägen hem så han slapp gå ensam innan vi gick och la oss.

Mattias, Elin och Gonzza. Ni måste hälsa på mig i London sen!! Kommer sakna er massor ju! :) <3
Fatta va kul de vore... LOL den meningen kommer aldrig att bli sig lik haha.
Men seriöst, fatta vad kul det vore om ni hälsade på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0