Huvudstaden

Imorgon ska jag till Sveriges huvudstad Stockholm med skolan. Ska bli skoj. Inte så längesen vi var där sist heller hihi :) Den här gången ska vi åka ut till Älvsjö för Tom i min klass har haft ett UF - företag genom skolan och gått till SM med det! Det är bra jobbat. Så vi ska iallafall kolla runt lite på den där mässan. Sen hoppas jag att vi ska hinna dra iväg till Gamla Stan en sväng och käka på Tacobaren :D hihi. Måste hem tidigt tyvärr för jag ska gå Vårruset med mamma.

För övrigt har jag idag varit i skolan och fick veta att jag fick VG+ på nationella sammanlagt i Engelska B. Kul, ville ju ha MVG i engelska men får nöja mig med VG den här gången :( Kommer troligen få det som slutbetyg. Tråkigt med tanke på att det där +:et inte syns utan det blir ju ett vanligt VG. Och med tanke på att jag haft MVG i Engelska sen jag gick i 7:an. Fast på den tiden ogillade jag inte skolan så starkt och var inte skoltrött.. Men men ska sluta sörja över det, haha, fick ännu "värre" på naturprovet. Det som kändes så bra, men som vanligt när ett prov känns bra så får man dåligt resultat. Fick endast G+. Men hoppas att jag får VG i kursen!

Nej nu ska jag ta och göra nåt vettigt. Det vill säga glo på Miami Ink.


Tiina lyssnar på Skönheten och Odjuret - låten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0