Hurra hurra hurra hurra

för idag är det min 19:e födelsedag! Har haft en helt okej, lugn dag idag. Har umgåtts med Mattias och med Marina, skoj :) Var upp till stan en sväng och sen till Big Inn. Hittade ett par snygga skor på Din sko som jag nog ska köpa när jag får råd!

Det känns knappt som om att det är min födelsedag idag! Jag har inte fått någon tårta, inte några presenter, inget har varit så speciellt förutom rätt många grattis - sms och grattis - meddelanden på Facebook. Men dagen har varit helt okej! Ska fira lite på fredag, ska ju va me Gonzza, Elin och Mattias då, vi ska käka och dricka lite gott och gå ut på Köpingsyran så jag anser att det får bli mitt födelsedagsfirande :) Sen firar jag med familjen på söndag, ska fira tillsammans med brorsan Jocke eftersom han fyller nästa vecka :D

Men nu glor jag på Miami Ink :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(:( Men gumman, stackars du!! Men du sa ju vi ska fira på söndag...Staffan o jag väntade på att du skulle bjuda på fika, kunde vi köpt tårta iaf..Men du få paket, tårtor och kalas på söndag :):):)

2009-05-27 @ 20:49:27
Postat av: Anonym

Ja på söndag blir det minsann fira av hihi! :) Ska jag komma ut till er redan på lördagen? :D <3

2009-05-28 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0