Barnvakt

Idag fick jag ett sms av brorsan (Jocke) där han undrade vad jag gjorde och om jag hade lust att vara barnvakt åt Bella. Självklart sa jag ja :) det var ett tag sen jag träffade Bella Bus! Så kom Jocke, Bella och min andra bror Tobbe ut till mamma. Jocke och Tobbe fixade lite med Jocke's och Andrea's båt och sen åkte de hem och Bella var kvar. Jag tänkte att varför inte stanna här ute på landet med Bella :)

Jag har matat den föräldralösa lilla kalven Svante / William DaRos idag också! Han är ju så grymt söt. Och stark! Man blir ju täckt av kalv dreggel när man matar honom också men det gör inget, har ju andra kläder när jag är där nere. Ska försöka komma ihåg att ta en bild på lille Svante (jag och Staffan tycker det namnet är bättre medan Bella tycker det andra haha) senare eller imorgon så får ni se honom!

Bella och jag har också flygit med vår hemmagjorda drake ute i stormvindarna men den verkar tyvärr inte funka särskilt bra. Nu har vi just poppat en massa popcorn och kollar på Black Beauty som Bellis hade med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0