Trevlig helg.

Ja den här helgen har minsann varit mycket trevlig :) I fredags började det med skola då, sen mot eftermiddagen drog jag och Mattias hem till Johannes och Andrea :) Men vi hann inte vara där så länge innan jag fick ett sms av mamma att hon var på väg hem till mig haha! Så vi kastade oss på cyklarna och trampade hem :) Så drack vi lite kaffe och så. Sen åkte vi mot Greken och väntade på Liisa och dom. Vi blev ett gäng där, fler än vad jag trodde hah!

Käkade goda kyckling spett och strips :D Drack en cider till maten också. Sen så fick vi princess tårta, såå gott! Efter ett tag drog vi, det var iaf jättekul att träffa Liisa och Tuire och de andra också då :) Så skjutsade mamma hem mig och Mattias.

Vi ringde runt och så slutade det med att jag, Mattias, illi, Haga och Redin hamnade hemma hos Haga och drack lite där innan Redin skjutsade oss till Västerås :) Vi hade tänkt dra till Silk eftersom vi hade fribiljetter men de va rätt lång kö dit så vi tog Konrad istället. Det var rätt bra där, snacka om säkerhet! Blev ju muddrad o fick gå genom metall grejs haha! Men men de va schysst där, snacka om bas iaf :P Just när de va som roligast drog vi hemåt iaf, men illi följde med till stan så vi drack lite Mamma Mu hemma hos mig och sen sov han kvar här med mig och Mattias :)

På lördagen gick vi tre på stan med Mattias syrra och sen drog vi till Köpings museum för vi har lite bilder uppsatta där med skolan :P Gick och kollade på skor med Marina sen också. På kvällen drog jag och M till Johannes och Andrea igen, satt o lyssnade på musik och snackade och kollade på AFV :) Skoj skoj.

Idag har vi varit ute hos mamma och Staffan, Jocke och Tobbe hämtade mig, Marina och Mattias :D Det var så kul att träffa dem, särskilt Tobbe för han har man inte träffat på länge :) Vi fikade och så, Tobbe och Jocke fixade med Jockes båt också. Sen har jag bara kommit hem och så...


Liisa gumman blev 18 i fredags :)


Mattias, jag och illi på väg hem i fredags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0