Suck

Är hemma igen då, har vart de sen söndags... Ville verkligen inte åka hem! Seriöst, hade riktig ångest över att åka hem igen, jag trivs så himla bra där borta i det engelska landet :) På planet ville jag bara hoppa ut och ta tuben tillbaka till stan igen. Det är så fint i London, människorna är trevliga, parkerna urmysiga, Starbucks är gott och alla affärer som finns, helt otroligt! Jag ska bo i London någon gång i mitt liv. Ju förr dess bättre! Haha :)

Inlägg kommer senare om vad jag och mamma gjorde, orkar inte skriva nu för jag är sjuk (som jag var i London med för Matisen smittade mig innan vi åkte haha) så ska lägga mig framför tvn och jäsa och längta tillbaka till London...

Det var iaf kul att träffa min Mattias och Katrin när de hämtade oss i söndags.. :)
För övrigt gav Mattias mig rosor idag, sött eller hur? <3 Min blubbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0