Slut på helgen!

Nu är helgen slut. Hur kommer det sig att helgerna försvinner så snabbt? Det är märkligt :P Jag och Mattias har iallafall varit ute hos mamma och Staffan hela långa helgen. Det har varit riktigt mysigt! I fredags var Marina där också och vi käkade smarriga tacos :) Sen glodde vi på Lets Dance, det är bra! Tänk att kunna dansa sådär bra. Hoppas att Morgan vinner! :D

På lördagen käkade vi kyckling gryta som var smarrig den med, sen glodde vi på Morden i Midsomer. Det är också så tok bra alltså! Jag käkade allt för mycket popcorn senare också, usch nu vill jag inte se popcorn på ett tag kan jag lova..

Idag har jag, mamma och Matis glott på tv och så :) Så matade jag och Mattias hönsen med lite sallad haha :D Igår matade vi grannens får med knäckebröd, de blev typ tokiga och trängdes som aldrig förr.

Nej nu ska jag glo färdigt på Harry Potter och de Vises sten, den är snart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0