Skor skor skor!

Jag älskar skor :) Skor och väskor! Det är så roligt att ha massa att byta med :) Nu har ju jag varit duktig och sålt en del väskor på Tradera och så, så idag köpte jag mig ett par jättesöta sandaletter :) De har lite Gucci  - stil över sig, men det var inte det jag föll för utan den söta klacken, fotledsremmen och att skorna passar väldigt bra till min väska från London :) Visserligen är det ju en jätteväska som jag kanske inte kommer använda sååå ofta i sommar, men ändock. Den är en klar favorit när man har mycket att bära :D Har ju använt min fina London väska mycket faktiskt, den har hållt bra med tanke på priset, köpte den på Primark för bara £5 eller om det var £10 , inte var den dyr iaf :)

Jaja förutom fina - sko - shopping för min del så köpte Mattias ett par snygga vita Adidas skor. De passade honom bra, riktigt snyggt blev det :) Sen så har jag övningskört och det gick bra! Fick backa runt gathörn och öva på starten och lite sånt.

Har tänkt på min extrafarfar Gunnar (Staffans pappa) idag, han ligger ju på sjukhuset. Mamma smsade och berättade att hon och Staffan och Stina (Staffans mamma) skulle hälsa på Gunnar på sjukhuset idag och att det inte var så bra med honom :( Stackarn, han som är så snäll och trevlig. Vi hälsade på honom i fredags och det var så synd om honom, han får inte röka på sjukhuset vilket han gjort i.. ja hur länge som helst, så han får väldiga mardrömmar och så av abstinensen. Jag hoppas verkligen att han blir bättre <3


Mina fina skor :) Visst är de snygga?


Jag och Mattias gillar kakor :D


Jag imorse och jag i London med väskan jag snacka om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0