SILK

I fredags gick jag och Mattias  hem till Gonzza och Elin. Vi drack lite cider där, och Tic Tac haha. Sen åkte vi till Västerås, skulle till Konrad. Men kön där rörde inte på sig på 20 min så vi gick till Club Silk istället. Där var det mindre kö och det var bra där! :) Lite väl hög musik bara. Vi dansade en massa och hade det trevligt, det var riktigt skoj faktiskt!

Innan vi åkte hem så gick vi till McDonalds och köpte cheese burgare, så jäkla gott! Mötte på två från Köping där också. Sen åkte vi hem, jag och Matis glodde lite på Scrubs innan vi sov :) Det var en rolig kväll!


Gonzza, Mattias och jag :)


Våra huvuden haha


Lite mer drag än i Köping? :)


Tack för en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0