Packar för fullt!

Jajamen jag håller på och packar till London, packade en del tidigare idag men blev inte klar :P Tidigare idag har jag varit hos tandläkaren med mamma i Västerås. Det gick bra, nu kommer jag slippa åka dit igen :D Sen åkte jag och mamma till Erikslund, käkade korv och kikade i några affärer. Alltid trevligt! Så hämtade vi resväskan jag ska låna av Staffan och åkte till stan. Jag följde med mamma till sjukgymnasten, han drog lite i henne och så, hoppas det hjälper :)

Vi bokade också biljetter till Arlanda - bussen , Flygturen, idag. Tänk om man kommer till Västerås mitt i natten så är biljetterna slut! Det vore ju ingen höjdare.

Jag har också umgåtts med lilla Mattias idag <3 Vi glodde på Final Destination 2 och sen på tv :)  Nu på kvällen kom Marina förbi en sväng medans Håkan solade, det var trevligt :)


Packning i full gång! Svårt att veta vad som ska med...


Hmm, vill ju ha lilla datan med mig så jag kan blogga och snacka med Mattias,
och kameran för jag ska ta bilder i London, även natt bilder. Så får nog ta med
mig lilla kameraväskan med det i!



Såhär glad är jag över att få åka till London på torsdag! :D

Kommentarer
Postat av: mattias

kommer sakna dig!

2009-03-25 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0