Izabella och Veronica :)

Egentligen skulle jag åkt in till stan idag, och följt med Mattias ut och lyssna efter ugglor och grilla ikväll, men jag kände inte riktigt för det... Bella och Verra skulle ju sova hos mamma! Det var ett tag sen jag träffade dem, iaf Verra så jag bestämde mig för att stanna jag med och de blev så glada så. Jocke (bror) kom ju och lämnade dem, och Marina var med också! :) Satt och snackade ett tag allihopa, och som ganska ofta mindes vi Tobbes och Sofies bröllop.

Det var en fin dag och så, men det här minnet som hela tiden återkommer till mig, Marina och Jocke (även till Mattias?) är från bröllopsfesten. Det hade blivit något mindre folk. Många var lite lulliga och så. Där, mitt på dansgolvet, står Jocke. Med en halvfull vinkaraff i handen och ett stort leende dansar han och utbrister plötsligt "Är det nån som vill ha vin eller?" hahaha, det är bland det roligaste jag sett! Det var en riktigt kul kväll och mycket fler roliga saker inträffade den kvällen. Min familj är bäst :)

Jag har iallafall varit ut i snön en sväng och lekt med Bella och Veronica, det var roligt men jag hade inga termosar så blev dyng sur :( Sen gick vi en sväng till grannen och kikade på deras får.


Brorsan Tobbe och Sofie :)


Lilla Bella, Jocke och Andrea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0