Hemma Hemma

Ja nu är jag hemma hemma, alltså hemma hos mamma och Staffan :) Har varit i skolan idag, hade natur först :) Sen var det lunch och sen gick jag, Mattias och Jonny till OK, de köpte dricka och jag fick dextrosol :P Sen var det svenska där vi fortsatte med förberedelser för muntligt Nationellt prov. Sen var det Samhäll och vi fortsatte med CV och personligt brev.

Så cyklade jag och min lilla Mattias hem, och jag och mamma åkte och handlade. Så hämtade vi lilla Swinto och åkte ut till Hemlinge :) Sen har jag och mamma gått en kort promenad, jag fick pröva hennes gå - stavar och det var kul ju! Sen har vi och Staffan bara ätit lite mellis och glott på tv.

Nej nu ska jag fortsätta glo på tv med mamma :)


Jag i skolan :P                                          Mattias i skolan :)


Jonny ville inte vara med :P                 Jag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0