Harry Potter and the Chamber of Secrets

Jajemen den har jag och syrran just kikat på :) Den är så himla braa, som alla andra Harry Potter filmer hihi. Idag har jag fikat på stan med Mattias och illi, skulle ha gått på VV - möte men Madde hade inte lust idag så vi tar det nästa vecka :) Jag fick skjuts hem till syrran och fick kaffe där och en delicato boll haha :P Sen gick vi till Furan, skulle till Big Inn men Marina har rivit upp hälen och hade jätteont så vi fick köpa bomull och stoppa i hennes sko HAHA! Det måste ha sett lite skumt ut.

Sen gick vi iaf till Big Inn och jag postade några paket sen kollade vi på skor, jag hittade ett par JÄTTESNYGGA och JÄTTESKÖNA sandaletter. Vill haaa! Men prislappen låg på 500 kr :( Så det vette tusan... Sen handlade vi iaf lite mat och fick skjuts hem av Håkan, Marinas gubbe :) Så har vi gjort "smörgås - tårta - smörgåsar" som var väldigt goda :D Nej nu ska jag vara social med min systra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0