Don't mess with the Zohan!

Haha, har just kollat klart på den sjuka filmen. Totalt galen är den men rätt bra tycker jag :) Rolig om inte annat! Adam Sandler är ju en så bra skådespelare också :)

Idag var jag över till Mattias och fikade, det var mysigt. Han drack kaffe och jag drack te och vi åt en varsin munk haha. Smarrigt värre :) Imorgon ska nog Marina sova här, trevligt! :D det var ett tag sen nu så det ska bli riktigt kul. Efter skolan ska jag och Mattias fika med illi också, nice. Men nu ska jag sova, försov mig ju imorse haha så bäst att lägga sig ännu tidigare! :)


Nån bild jag tog häromdagen.. :P

Kommentarer
Postat av: Mattias

vad fin bild på dig älskling!!

2009-03-11 @ 17:47:14
URL: http://mattiaspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0