Chili con carne!

Jajamän idag har jag gjort chili con carne, för första gången haha! Det blev riktigt gott men inte så starkt som jag tänkte men det räckte :) Smarrigt blev det iallafall! Om en stund kommer min söta syster Marina hit och ska sova över hos mig :) Det ska bli trevligt! Hoppas att jag kan få se några små sparkar på hennes gravidmage! :D

Annars idag har jag bara vart i skolan, hade religion och kontaktlärartid och MDK. Sen käkade jag, mamma och Mattias på Kina på Big Inn det var smarrigt, sen sprang vi runt i affärer och på stan :) Mötte Marina en snabbis också.

Nej nu ska jag gå från datorn och försöka komma på vilken Harry Potter film vi ska kika på idag haha!

Åååååh om en vecka kommer jag vara super nervös. Då är det mindre än 12 timmar tills jag och mamma åker till London! Det ska bli så himla roligt. Hoppas att mamma inte har alltför ont i ryggen och så bara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0