Abarat 2

Idag har jag varit i skolan då, hade religion, kontaktlärar tid, mediekommunikation och fotografisk bild c. Det var väl okej. Sen cyklade jag och Mattias och hämtade mitt paket från Tradera på OKQ8 :) Klänningen var så söt så! Sen cyklade vi till McDonalds. Jag försökte vara nyttig och äta sallad, men läste hur mycket kalorier det var i. 185 - inte så farligt med tanke på att det var typ 495 i Mattias Big Mac. Men la man till dressingen (som dessutom var LOW FAT stod det) och krutongerna och brödet så vips - var man uppe i en Big Mac ungefär. Så det var ju inte vidare nyttigt. Får trösta mig med att det var ju iallafall grönsaker också och jag åt inte brödet och använde bara lite dressing. Haha !

Sen har jag och Mattias cyklat till Big Inn sen kom han över till mig senare och vi glodde på tv mest. Så har jag läst Abarat och lite så, nu ska jag läsa lite till innan jag sover!

Slutar 11 imorgon, kunde vi inte haft sov morgon? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0