Trevlig kväll

Det var en mycket trevlig kväll hos mig igår tycker jag! Vi visste först inte om vi skulle dra till Hantis men vi gjorde aldrig det utan vi stannade hemma och kollade på tv, spelade Guitar Hero band och dansade i mitt lilla vardagsrum hahaha :) Innan vi la oss glodde vi lite på Scrubs också men jag somnade efter bara nåt avsnitt haha.

Imorse när man vaknade var man skapligt trött men jag mådde relativt bra iallafall som tur var! Det var nog tack vare köttbullarna jag åt innan jag la mig haha :P på förmiddagen så tog vi det bara lugnt, var sjukt sugna på Subway eller cheeseburgare men det blev inget av det! Tess blev hämtad lite tidigare sen spelade jag, Matte och illi lite GH och slutligen städade vi upp lite och så drog illi och jag och Matte gick hem till honom och käkade, midsommarmat :P

Nu är jag ute hos mamma och Staffan, jag och Marina hörde nyss nåt tjutande från verandan och gick och kollade. Då hade Harmony fångat en liten bebis mus som han jagade :( han är ju duktig som fångar möss, det ska ju katter göra, men måste han ta den till verandan så man hör den pipa och ser den springa för livet :( Alldeles livrädd var den och darrade jättemycket, får så dåligt samvete att jag inte räddar den. Men får jordens utskällning av Staffan om jag räddar "skadedjur" så det är bäst att låta bli..

Jaja, bilder från gårdagen kommer upp här snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0