Safir

Jag saknar min lilla underbara Safir otroligt mycket, idag har varit en av de svårare dagarna faktiskt.. Vissa dagar tänker jag mer på henne än andra och vissa lite mindre, men hon finns alltid här. Känns extra tomt när Swinto inte är hemma heller, han brukar få mig på andra tankar :/

Tiina <3 Safir

for ever


Min fina, fina ängel.. Det här är en av de sista bilderna jag tog på henne :(


Lilla vildingen..

Busar med Destiny..

Hon älskade att äta gräs :)

Mammas knäppkatt, jag saknar dig! <3 I love you...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar henne också faktiskt :/ <3

2009-06-03 @ 10:13:18
Postat av: Mamma

Ååå Tiina, jag saknar oxo Sassi jättemycket. Ofta blir det ju att jag säger Safir ist för Svinto helt utan mening.För han e ju lite lik Safir och jag vill att hon ska vara här oxo...vad tror du?? Men hon ser dig nog däruppifrån och jamar åt dig...

2009-06-03 @ 11:57:25
Postat av: Tiina

Jag förstår det, hon var så himla speciell och älskade oss i familjen :( Ja han påminner lite om henne ibland, han är ju också en riktig knasboll som inte gillar att bli buren, precis som Safiris, kanske en del av henne återfötts i Swinto :) Ja jag hoppas det och jag vet att en vacker dag kommer vi att ses igen, jag och min galna lilla Safir <3

2009-06-03 @ 20:32:33
URL: http://scraaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0