Rix FM festivalen 2009

Har varit en sväng på Rix FM festivalen i Eskilstuna :) Först hämtade jag och mamma och Marina upp lill - Verra och åkte till Jocke. Där så snackade vi ett tag och jag tjuvade lite sallad när de åt och sen drog vi till Strömsholmen (tror de va så de hette?) och väntade. Så småningom började de spela men förbandet höll på typ en timma! Onödigt, då kunde vi dragit dit senare ju. Men men. Sen var det något band och sen ALCAZAR!!! Bella blev helt tokig, hon har alltid älskat Alcazar och är typ deras största fan. Tyvärr spelade de bara 3 låtar men det var riktigt bra. Sen var det några andra sen Sarah Dawn Finer men det var så jädrans kallt att vi drog hem till Jocke och dom igen. Väldans tråkigt med tanke på att vi ville se BWO! Men men, vi var typ djupfrysta så får väl hoppas vi kan se dem en annan gång :)

Hos Jocke satt vi bara och pratade igen, efter ett tag drog vi mot Köping, köpte lite McDonalds på Drive thru, gott värre! Så lämnade vi av Marina och jag, mamma, Bella och Verra åkte ut till Hemlinge och ja, klockan är mycket så det blir läggdags på en gång typ. SKa bara glo lite tv jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0