London calling

I feel that London is calling for me, jag vill åka diiit, nuuuu :) Kan inte tiden gå fortare.. Samtidigt är det så mycket som ska hinnas göras innan jag åker, sönderstress på hög nivå! Arbetsförmedlingen, soc, tandläkaren x 2 (laga ett hål nästa vecka och få ny nattskena på torsdag - min är sönder av nån konstig anledning) SUCK på det. På onsdag ska jag ev va med Katrin, fota imorgon med några ur fotoklubben, fira Maddes Tobbe på ons. Kryssning på söndag och Johanna kommer och hälsar på snart! Sen blir det intensiv kurs för körkortet i två veckor. Samt fixa alla papper klara och skicka till au pair - agenturen, vilket jag inte vill göra före körkortet egentligen då jag inte får åka om jag inte klarar det. Men skickar nog det i nästa vecka typ ändå. OMG stressen?!


Take me there now, please?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Förstår att du känner dig stressad! Men allt innan körkortet hindrar väl inte eftersom du ska gå intensivkurs som börjar nästa månad? :)



pussspuss älskar dig <3

2009-06-23 @ 09:59:40
Postat av: Tiina

I know, men alltså jag menar att jag känner mig jätte stressad att hinna med allt så det är jobbigt men samtidigt vill jag åka nu nu nu :)



PUSS på dig söt <3 loveya <3

2009-06-23 @ 10:39:07
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mattias igen..

Jah okej, då förstår jag <3 det ska gå bra ska du se, säg till om du vill ha hjälp med något så hjälper jag dig :) <3



Pusspuss älskar dig <3

2009-06-23 @ 12:23:53
Postat av: Mamma

I WANT TO GO THERE WITH YOU...DON´T LEAVE ME HERE, TIINAAAAA...haha

2009-06-23 @ 18:49:00
Postat av: Från Staffan

Han säger: Sen Tiina, sen...

2009-06-23 @ 18:50:00
Postat av: Tiina

Mamma - haha knasboll :) Nu kommer du ha en bra ursäkt att fara till England titt som tätt iallafall ;)



Staffan - men jag vill nuuuuu ju :)

2009-07-01 @ 12:37:53
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0