Hej och hå!

Var till arbetsförmedlingen imorse på mötet. Det sög haha de berättade typ bara om hur man ska göra för att söka jobb, att det är viktigt att man går på alla möten o.s.v. Men ja, det är väl nyttigt att få det förklarat fast jag redan visste det mesta :) sen drog jag och Mattias hem till honom sen kom Illi och hämtade oss. Vi tre plus Lisa åkte till Västerås en sväng, mycket trevligt :) Även fast det inte blev så länge på de roliga affärerna haha enligt mig och Lisa :P Köpte lite smått, en snygg rödrutig jacka för bara 99 kr och en t-shirt för 49. På Skopunkten hittade jag sen ett par JÄTTE  OTROLIGT snygga pumps men storlekarna passade inte alls, snyft! Köpte ett par enkla bruna sandaletter med klack istället för 199. Så nu är det slutshoppat för ett tag!

Justja, besiktningssnubben var här imorse innan arbetsförmedlingen. Det gick bra! Inga klagomål vad jag la märke till. Nej nu ska jag ta och glo på tv igen! Hejsvej :)


Jackan, ursäkta dåliga bilder, taget med camen i mini - laptopen!

T-shirt med ett mindre tryck på baksidan också vilket jag gillar!

Skon jag ville ha till vänster och skon jag köpte till höger!
Sko - bilder från http://www.skopunkten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0