Glassigt

Åt nyss lite glass, smarrigt. Är ute hos mamma, igen :P Men det är mysigt att vara hemmahemma och umgås med mina små föräldrar. Jag är fortfarande förkyld men det är iallafall på bättringsvägen :) Idag har jag och Swinto hälsat på hos Mattias innan vi åkte ut till Hemlinge. Swinto och Loke lekte så dant! Swinto är så glad över att få vara ute nu när vi åkt ut på landet. Min lilla tok, han höll verkligen på att driva mig till vanvett inatt! Han höll på och krafsade på mig som en galning som om han lekte med något - men det fanns ju inget där. Inget alls! Haha men men han har sina små konstigheter för sig.

Nu ska jag läsa lite, har ju börjat med en ny fantasy bok som verkar rätt bra hittills! Finns flera böcker i serien så jag hoppas den ska vara bra boken ut, då har jag ju lite att läsa framöver. Men tror det bara finns kanske 2-3 böcker till men ja. Ändock. Nåt är det ju :) Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0