Från Canon till Nikon

Idag hämtade jag ut min födelsedagspresent från familjen - en söt liten röd kompaktkamera, Nikon Coolpix S220! Märket är ju Nikon, jag har ju alltid haft Canon förut men det är ju ingen skillnad på kvalitén mellan de två märkena och jag är så glaaaad! Min lilla kamera är så himla söt och behändig, jag önskade mig en liten smidig kamera eftersom min Canon Powershot A640 är lite klumpig att ha med sig även om den är kompaktkamera, sen har jag ju Canon EOS 350D men den orkar man inte alltid släpa på :)

Hittills funkar min lilla Nikon alldeles utmärkt, den har lite coola inställningar som att den t.ex. varnar om någon på bilden råkar blunda och den tar bild av sig själv om någon ler! Har stängt av just de inställningarna för tillfället, men man vet aldrig när det kan vara bra att ha dem dock :) TACK till min kära familj! :)


Me like my new camera.

Var ut till Malmön med Mattias, Elin och Gonzza idag.
Och Elin / Gonzzas katter Chanel och Diesel :D


Gonzza har köpt ny bil, me likeee!

Mattias och Diesel i bilen :)                  Elin och Gonzza at my placeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0