Busy day

Idag har det varit lite stressigt igen.. Och jag har varit lite nedstämd men allt som allt har dagen varit okej! Den började med att jag försovit mig mycket. Tror det var en anledning till att jag känt mig lite nere idag, att dagen började dåligt. Att en sån liten sak som en missad tandläkartid kan få mig nere är konstigt, men aja. Skulle till tandläkaren 10.00, vaknade 10.20 ute i Hemlinge. Tur som var hade de en lucka 14.15 som jag kunde gå på.

Åkte in till stan vid lunch och lämnade Marina, sen försökte vi förgäves hitta Jobbcenter (soc). Helt omöjligt! De håller på och flyttar och hänvisar till en adress men det är inte öppet där heller, varför inte skriva när de öppnar någonstans för? Jaja, käkade smarrig lunch och köpte lite kläder till Stina, Staffans mamma, sen skjutsade mamma mig och Matte till tandläkaren. Det gick rätt bra men har ett nytt hål i en tand, så jäääävla kul. Jag sköter ju tänderna, borstar morgon och kväll och tar munvatten men nej. De dumma tänderna ska få hål ändå. Hatar tänder. Hatar tandläkaren. Hatar att borra. Hatar att få bedövning.  men slipper iaf betala för sista gången...

På eftermiddagen har jag dammsugit och dammat och diskat, imorgon kommer en besiktningsgubbe och kollar på lägenheten. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen 10.30 också. PEPP på det - nej. Men man får gå dit ändå haha :P Har fixat lite bilder som jag tog i Hemlinge igår, fick iaf några bra vilket är kul. Nu glor jag på Morden i Midsomer!

Kan man inte bara få ligga och slöa i sängen nån dag nu när man väl är ledig?
Nej, det kallas att man blivit vuxen antar jag.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0